onsdag den 26. oktober 2011

Ze låvestowy

Okay. Jeg er gået igang med en lille optegnelse af noget kæresteri mellem den Sunde og Raske Fyr og jeg selv, så jeg kan lave en lille føljeton, når nu Amarorama er færdig med O'brother.

Fordi jeg har brug for kærlighed, og fordi jeg faktisk tror, at hvis vi skal være sammen for ever and ever (aaand everrrrr *gylp*), bliver jeg en dag glad for at vi har skrevet det hér ned. Fordi det er en lidt underlig sag, hvordan det endte med at skulle være ham og jeg.

Men altså. Jeg mangler en titel. En god én. Og en kort en. Som kan markere, at det her er kærlighedshistorien, så uinteresserede læsere kan springe den over, og læsere der KUN gider kærlighed kan vælge netop dén.

Hvem har et bud? Smid en kommentar. Hvis jeg vælger dit forslag, må vi se, om vi kan finde på en præmie. Jeg har stadig nogle grimme, stribede sokker liggende, som jeg aldrig kom af med efter landsindsamlingen til Red barnet.

Ellers kan man få en personlig skideballe, et digt over valgfrit emne eller en hjælpeløs tegning af en pony - mulighederne er mange.

Så hjælp mig! Hvad skal den episke kærlighedshistorie hedde?

7 kommentarer:

City Chick sagde ...

Con Amore 1,2,3,4, osv...

Maria sagde ...

Trixy love

Randi sagde ...

En sund og rask kærlighedshistorie!

HendeDer sagde ...

Eller bare "Ze låvestowy"... Den er da fantastisk :-)

amarOrama sagde ...

Stemmer på Marias forslag. Trixy Love.

amarOrama sagde ...

Har sendt dig en mail.

Trix sagde ...

Og jeg har svaret, du.

HendeDer: Hvilken præmie kunne du tænke dig?