søndag den 9. oktober 2011

Toback to the by, hvor tiden står stille

Jeg er tilbage i Thy. Har ikke savnet Thisted. Men havde savnet ham - og det var gengældt. Og dejligt.

Faktisk havde han savnet mig så meget, at han er nået frem til, at hvis jeg flytter fra byen før tid (tid = næste sommer), flytter han med. For han vil ikke undvære mig. Det varmer. Og lysner op i dunkle 'så må vi bo hver for sig og være weekendkærester igen'-udsigter. Det gør mig faktisk så lykkelig, at jeg vil kæmpe lidt mere for at holde ud her i Thisted, når han i modsat tilfælde vil flytte før tid for mig.

København var skøn og storslået, og herligt akavet og både helt uden for kategori - og liige hvad jeg havde forestillet mig. Men mere om det i de kommende dage.

Først og fremmest er der lige en ske, jeg skal ligge i.

Ingen kommentarer: