tirsdag den 11. oktober 2011

Samtale med badedragtsfyren

Som tilfældigvis også var ham, der fyldte bouillonterning og fahitamix i vores bruser og sæbe. Jeg er af den klare overbevisning, at en prank tilgives bedst med en ny prank. (Læg dertil, at jeg ikke kan tåle at tabe - og så får du en virkelig usympatisk person...)

Men altså:
J: Det er Jens.
T: Hej Jens, det er Trix.

J: Øhm, hej? Hvad kan jeg gøre for dig Trix?
T: Jeg ville sådan set bare fortælle dig en lille historie, som den Sunde og Raske Fyr mener godt kunne interessere dig.
J: Øhhm.. Ja?
T: Det var bare fordi, jeg kom for sent til en jobsamtale idag. Jeg var ellers oppe i god tid.
J: Nå da, ja, det var jo ikke så godt.
T: Nej. Men det var fordi, da jeg gik i bad, begyndte vandet bare at stinke helt vildt - og jeg kom til at lugte sådan af noget kål eller sådan noget klamt. Og ligegyldigt hvor mange gange jeg vaskede mig med sæben og skyllede mit hår, kunne jeg bare ikke få lugten ud igen.
J: ...
T: Så det endte med, at jeg havde været i bad i næsten en time, og jeg stank helt VILDT. Så jeg måtte ringe til dem og forklare, at jeg var sent på den. For jeg skulle have været der, da jeg kom ud af badet.
J: ...
T: Jeg tog en masse parfume på, men jeg kunne se på dem, at de godt kunne lugte det. Det var sgu lidt pinligt.
J: ... Øhm...

T: Og så nævnte den Sunde og Raske Fyr bare, at du havde spurgt efter en bouillonterning på et tidspunkt. Så jeg ville bare høre Jens, nu gjorde du vel ikke noget dumt med den terning, vel?
J: ... Jo...
T: Så du ved godt, hvem der har smattet ting ud i mit bad?
J: Ja...e...øh.. Det var mig. Det må du fandme undskylde. Hør, kan jeg ringe til dig senere Trix? Jeg sidder lige midt i noget.
T: Det kan du godt. Hej hej.

Needless to say, har han ikke ringet tilbage endnu. Men før han gør det, finder han jo ikke ud af, at det var løgn.

6 kommentarer:

amarOrama sagde ...

Ha. Den dejligste hævn, jeg har hørt om længe.

HendeDer sagde ...

Hæhæææææ... Så kan han fanme lære det ;-)

Uden Relevans sagde ...

Det kaldes karma hehehe

Trix sagde ...

Joyful tuesday...

Lise Jørgensen sagde ...

HARHARHARHARAHAR!!!!! Hold kæft hvor godt mand! Gjorde du virkelig det... hahaha......hahahahahahahaaaa.....

fasterfis sagde ...

Hold da helt kaje, du er sjov!