tirsdag den 4. oktober 2011

Mål eller selvmål?

Apropos det job dér. Som jeg gerne ville have. Så er det i denne uge, de ringer rundt og inviterer til samtale i næste uge. Ansøgningsfristen var i fredags, så jeg ved godt, at de liiige skal have en chance for at læse ansøgningerne igennem, men alligevel - hvorfor ringer de ikke?!

Der er simpelthen så meget god karma omkring mig i disse dage! Cecilie fik jobbet, jeg sendte blomster til en gammel bekendt og gav ham den hjemløse en ti'er. Så hjalp jeg Rikke med at finde en kjole, Brors barn er velskabt og alle er lykkelige.

Og jeg magter ikke, hvis al den karma der blev mig tildelt, var den pakke rød Bali Shag tobak, jeg fandt på jorden på vej hjem? Jeg mener, det burde karma da kunne gøre bedre, ik'?

Tog sagen delvist i egen hånd for fire minutter siden. For når man gerne vil have et job, må man nødvendigvis lige tjekke hjemmesiden ud, så man ikke er helt blank på firmaet, hvis de nu ringer. Og det gjorde jeg så. Og fandt en stavefejl.

Vi er enige om, at der er pænt stor forskel på en fane der hedder 'udannelse' og ikke 'uddannelse', ik'?

Så det ringede jeg lige og fortalte dem. Håber bare ikke, det var for næsvist? Nu ved de ihvertfald, hvad jeg hedder.

3 kommentarer:

EKS... sagde ...

Ej... DU er for skæææg! Sejt og hmm modigt gjort, men ja, NU ved de hvem du er - så kan de (eller du) lære det!!

Cecilie sagde ...

Jeg krydser for dig!

Trix sagde ...

Det føles sgu mest som selvmål, når de hverken ringer og inviterer til samtale, eller retter stavefejlen...