lørdag den 8. oktober 2011

Dommedagstømmermænd - og mere fest

Nu har hun gjort det igen. Sidder i Christinas seng med pandaøjne, dødsånde, uglet hår og en virkelig tiltrængt tyrkisk peber slikkepind. Hovedpinen banker insisterende i tindingerne, og alt jeg har lyst til, starter med 'okse'.

Og så skal jeg hjem til Stine og på den igen i aften. Jæs sør.

Det bliver grande. Men skal måske lade være med at fejre, at jeg IKKE har shoppet hele dagen ved at købe to flasker vin til en 'hyggeaften', som jeg gjorde igår. Skal måske også lade være med at æde så meget humus, hai dai, bruscetta osv, at fire begejstrede fodboldfans afbryder vores gruppekram, for at at spørge 'hvem der lugter så meget af hvidløg'.

Skal også lade være med at tænke 'du er stadig lækker, der er ingen der kan se det', når jeg står i baren og skiftevis holder vejret til jeg bliver gasblå i hovedet eller hikker.

Kommer det til at lykkes? Vil det lykkes Trix at bevare værdigheden en hel aften? Kan hun undgå at købe både kebab og fritter, når hun skal hjem? Og holder hun mon op med at omtale sig selv i tredje person ental?

(Ikke drukrelaterede indlæg kommer efter weekenden. Måske.)

Ingen kommentarer: