torsdag den 6. oktober 2011

Er det nu? Nej? Hvad så nu?

Sidder som et barn på vej på sommerferie, fuldt klædt på, ved siden af den færdige taske, iført det pæne tøj, med nyvasket hår, sko på indenfor og sommerfugle i maven.

Er SÅ klar til København. Havde slet ikke indset, hvor meget jeg glæder mig, før jeg fortalte den Sunde og Raske Fyr om alle de damer jeg skal sippe vin med. Det bliver perfekt.

Det SKAL det. For nu har jeg gudhjælpemig planlagt tøj til hvert sekund, så jeg ikke skulle pakke for meget. Jeg har pakket både paraply og solbriller, og gudbedredet også mit pas. Ja, altså... For jeg ved ikke helt om mit kørekort et 'billedlegimitation' nok til en indenrigsflyvning, og jeg skal fandme ikke stå i Aalborg med håret i postkassen.

Har endda spist min frokost med forklæde på, for ikke at risikere en 'torskerogn og remoulade'-katastrofe på kjolen allerede inden afgang. Viste sig at være en god idé, da jeg tabte hele tallerkenen på bordet. Not to worry! Selv pc'en overlevede, selvom den lugter lidt af dyppelse nu.

Er også helt spændt på den barnlige måde. Hvor jeg har så meget overskudsenergi lige nu, at jeg slet ikke kan sidde stille, men nok ender med at skulle i seng klokken 22, fordi jeg er helt udkørt. Således har jeg faktisk nu gjort hele lejligheden ren, selvom Sund og Rask Fyr og jeg blev enige om, at det var omsonst når giganternes indtog er lige om hjørnet. På den anden side, kunne jeg heller ikke overskue, hvis de syntes vores lejlighed var klam. Og når nu jeg efterlader en pæn, ryddelig og velduftende lejlighed, er det også sådan én, jeg kommer hjem til på søndag, ik'?

Har lige opdaget, at der er pressefotos i Politikens Hus. Så har jeg allerede en plan for i morgen. Jamen, altså. Der er ikke et øje tørt...

Ingen kommentarer: