mandag den 10. oktober 2011

Selvmål

Ingen jobsamtale til Trix. Skodhoveder hele bundtet. Det er lidt som om, folk ikke indser, hvad de går glip af. For hvem vil helt ærligt ikke arbejde sammen med mig? Jeg forstår det ikke.

Men det må de jo selv om. Ikke nok med de ikke inviterede mig til samtale - de har heller ikke rettet stavefejlen endnu.

Det må de selv om. Men hvis i besidder bare en smule af min skadefryd, så smut forbi Det Danske Madhus og gnæk lidt over fanerne øverst til højre.

Gider da heller ikke arbejde for folk, som ikke kan stave. (Fornærmet? Hvem?)

8 kommentarer:

M sagde ...

Synes lidt de fortjener "Der er stavefejl på jeres fane" mail-storm fra alle dine læsere..

Trix sagde ...

Kunne være utrolig barnligt - og lidt fedt. Fordi jeg faktisk synes, jeg var ret cool, da jeg ringede og fortalte dem det.

Maria sagde ...

Deres mad ser også lidt vammel ud. Jeg var lige ved at skrive en mail til dem om stavefejlen. Men jeg synes, det er federe, den er der. Tror de bruger ekstremt meget margarine og maizena.

The CityGirl sagde ...

Idioter! Både at de ikke ansatte dig, og at de ikke kan finde ud af at sørge for de mest basale ting er i orden på deres side.

M sagde ...

Ja, hvis de ikke gider læse korrektur selv, burde de være glade for, at andre gør - og bruger tid på at fortælle dem det.

HendeDer sagde ...

Synes egentlig bare, du skulle sende dem den her:

"Dear People of the World

I don't mean to sound slutty,
but please use me whenever you want.

Sincerely,
Grammar"

(sorry - kunne ikke sætte billedet ind i kommentarfeltet)

Trix sagde ...

I, smukke damer, har reddet min dag. Hvem har brug for et job, når man har læsere som jer?

fasterfis sagde ...

Ha, de der har jobs at tilbyde og ikke tager os til samtale, der er satme dummere lort. Jo, de er.
De kan jo for sørensen ikke engang stave, tsss.