fredag den 21. oktober 2011

Af hjertet tak

Det her nye bloggersystem gør det ret nemt at se, om der kommer folk forbi. Hvor mange, om de siger noget når de er her og så videre.

Og for en blogger som mig, der i meget lang tid ikke anede noget om andre bloggere, og udelukkende skrev til mig selv og for mig selv, er det bare vanvittigt fedt, ja nærmest rørende, når mere end hundrede mennesker dagligt lægger vejen forbi. Det gør mig så glad.

Og at så mange af jer smider en kommentar også, er virkelig en slags glasur, der smager af noget. Jeg elsker det.

Og jeg elsker jer!

Don't ever leave me.

3 kommentarer:

Skriblerier sagde ...

We won't :)

Den lille sorte bog sagde ...

Er lige rundt om hjørnet... Sådan mentalt ik?

fasterfis sagde ...

Uh, jeg elsker også at holde øje..! Men altså jeg tror heller ikke jeg forlader dig sådan lige forløbig!