onsdag den 12. oktober 2011

Op og HOP!

Så er der bestilt tid ved en studievejleder i morgen.

Det lokale asylcenter og ungdommens røde kors har fået hver en mail fra mig, med et tilbud om lidt frivillig tjans.

Knap 300 sange er fundet og downloadet så min iPod ENDELIG kan lyde som mig, i stedet for som fire veninder der alle har lagt lidt på.

Nu mangler jeg bare at regne ud, hvilke blade der gider snakke med mig. For helt ærligt ikke? Så er jeg en god blogger. Faktisk nærmest sjov. Kan man så ikke få lov til at skrive en klumme? Med kvaliteten af en stor del af de klummeskribenter der roder rundt i den danske presse *hostHuxihost*, burde der også være plads til mig... Suk.

Og jeg tager til frisøren på fredag og forærer mig selv for alle mine penge god følelse. Skidt med, jeg skal være på røven måneden ud.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pisse stærkt! Håber at det har givet dig en sense of achievement! It should!

amarOrama sagde ...

Jeg beundrer din energi. Fatter ikke, hvordan du gør.

Trix sagde ...

M, jeg fik så skide dårlig samvittighed over at Stopdetdog bare klikkede to sider frem, med lokale aktiviteter, som jeg kunne tage del i, hvis jeg GAD. Det er ikke sikkert, jeg gider, men jeg skal da undersøge, om det er noget.

Måske også fordi mine følelser flyver højt og falder dybt. Så når det ramler, så ramler det virkelig. Og jeg sidder på min flade og tuder ud i luften og ned i røret til min mor. Men når jeg så siger 'nu er det nok', så skal der også noget drastisk til.

fasterfis sagde ...

Du er edderbaksme sej! Sikke en masse nyt du har fundet på, mens jeg har været på arbejde!

Håber de allesammen vil bruge dig!

Anonym sagde ...

Det var ikke for at give dig dårlig samvittighed! Det er bare fordi jeg selv har prøvet at ugeskemaet var blankt i flere uger i træk og det bliver man altså deprimeret af... Sådan helt igennem deprimeret. Jeg tror at deri den menneskelige natur er et behov for at opnå noget. At handle med et formål... Så jeg prøvede bare at finde på et eller andet som gjorde at du kunne stå op med et formål. Du er sej! Det må være hårdt at være alienated på den måde...
Det ord jeg skal skrive er upeat (næste Upbeat).... The universe is trying to tell you something...

Trix sagde ...

Stopdetdog: Bare rolig, det var ikke din skyld med samvittigheden. Du lyste bare lige op på en sti, som jeg havde ubevidst bestemt mig for lå i mørke...