mandag den 17. oktober 2011

Gale prioriteringer?

Fik jeg forresten nævnt, at jeg fløj til København i sidste weekend? Og hyggede mig i tre dage med café, byliv og alt godt fra havet.

Og at jeg var i Odense i denne weekend. Og i byen to dage, ansvarlig for champagnen til den fest jeg selv og tre veninder betalte for?

Og at jeg tog til frisøren og fik flere lyse striber i mit hår?

Og således nu, den 17. har overtræk på overtrækket og ikke lige kan regne ud, hvor de 2.000 det koster at lege VUC skal komme fra. Eller maden for den sags skyld.

Det er ellers længe siden, jeg sidst var en uansvarlig forbrugstrunte med pengene. Havde helt glemt, hvor flov man egentligt bliver. Og er. I timerne, stunderne, ja ligefrem dagene der går, før man får slugt sin stolthed og ringer til sin mor.

Så kan selv rengøring bruges som overspring. Ses om en opvask.

2 kommentarer:

HendeDer sagde ...

Du må ud og samle flasker... :-)

Trix sagde ...

Der er ikke andet for.