fredag den 7. oktober 2011

Godmorgen Kbh

Er helt oppe at køre over solskin. Som om solen ikke skinner i Thisted. Sådan føles det nok bare.
Kunne nu godt bruge lidt lunere temperaturer, når jeg skal vade rundt i min egen verden hele dagen. Og den verden mestendels ligger udenfor.

Er allerede begyndt at messe mantraet 'du behøves ikke shoppe, bare fordi du er i København' igen og igen inde i mit lille hoved. Men det er lidt som om, jeg ikke hører på mig. Det er en indre kamp af dimensioner, kan jeg godt sige dig...

5 kommentarer:

The CityGirl sagde ...

Hvis du skal ind og se fotoudstilling i Pressen, så gå ned i Studiestræde bagefter og drik Kbh's bedste kaffe på Risteriet.
Den ligger i starten op mod Rådhuspladsen, på venstre hånd når man kommer derfra, og lige ved siden af en frisør.

Det er der jeg køber min morgenkaffe hver dag ;-)

Alle taler om vejret... Ikke jeg sagde ...

Kom din shoppe trang i hu! - det er det 11. bud! Vidste du ikke det? Stram op, og shop (øj, og så rimede det, - sejt!).

Trix sagde ...

Kaffe - done. Tror jeg fik skylldet flere liter ned igår, fordi jeg endelig kunne købe det. Endda i ordentlig kvalitet.

Vejrpige: OKAY. Går ud og shopper nu så. Hvor skal jeg sende regningen hen?

Alle taler om vejret... Ikke jeg sagde ...

Well, - det er jo stadig først på måneden, og med regninger er det lidt som med kage, - det feder først i morgen, og i morgen er vi über aktive... jeg lover.

Trix sagde ...

Jeg hjerter dig!