mandag den 17. oktober 2011

Hvad vil jeg være # 2

Nu kan jeg da teste, om jeg virkelig duer til noget med det der stylistpjat. Fields konkurrerer med shit'et.

Så stem på mig: Back to the sixties.

Du kan også selv deltage med et billede hér: Konkurrence.

Men eftersom det er MIG, der bor i Fucking Thisted, mig der ikke har noget arbejde, ikke har nogle penge, keder mig så meget, at jeg køber en valk og sætter hår med den, keder mig så meget at jeg gør rent - frivilligt, keder mig så meget, at jeg ser Extreme Makeover Home Edition (og tuder til det), og mig der spørger;

vil du så ikke lige trykke 'synes godt om'?

6 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

hvad er en valk?

Trix sagde ...

http://da.wikipedia.org/wiki/Valk

Påskeharen sagde ...

Ja, talent skorter det i alt fald ikke på.

Trix sagde ...

Åh. Skorter. Genialt ord. Havde helt glemt det.

Påskeharen sagde ...

Se, jeg vidste bare at du ville sætte pris på det udtryk.

Lise Jørgensen sagde ...

Man kan bare ikke se så meget af dit outfit på billedet, flot ser det ud, men mere krop :) Har stemt ;)