lørdag den 29. oktober 2011

Nok nu

Det er muligt, at vi tilbragte en halv aften på 'Toften' igår. Det er muligt, at det er et af de skumleste værtshuse i Odense.

Det er muligt, at jeg brølede fisse udover dansegulvet, nøjagtig samtidig med, der var pause i musikken.

Det er muligt, jeg konsekvent drak gyldne damer af flasken.

Det er muligt, at den Sunde og Raske Fyr ikke havde sine briller på halvdelen af aftenen, og derfor var stæreblind. Og lokalkendt som 'ham der danser sjovt'.

Det er muligt, jeg fik hikke, mens jeg prøvede at forklare enlig fyr, 25, at han da ikke skulle sidde hér og drikke sig et selvmord til. Eller lede efter en dame, for den sags skyld.

Det er muligt, at min læbestift sidst på aftenen var mere 'hagestift'.

Det er muligt, jeg bare stod stille og svajede, mens jeg forestillede mig, at jeg dansede. Godt. Og sexet ikke mindst.

Men da Thomas Buttenschøn dukkede op, med god afro, dårlig attitude og pænt mange piercinger, var vi alligevel for seje til at blive til Boogies.

Der var enuff lissom enuff.

1 kommentar:

fasterfis sagde ...

Ha ham har jeg næsten lige serveret milkshake for! Kendis all over.