tirsdag den 25. oktober 2011

Babser og synshaller

Ingen sugar over stram, rød trøje, trutmund og blå, blanke øjne til syn af el automobil.

Næ nej, selv rusten skulle noteres. (Tag dén selvtillid).

Og tror i ikke, den Sunde og Raske Fyr havde taget nøglen med på job, så jeg måtte vade ud på hans arbejdsplads (cyklen er flad), og tilbage igen. Finde bil i parkeringsbås, hvor man kun må holde to timer, med bøde i forruden, og så køre til syn, hvor jeg (okay, den Sunde og Raske Fyr) måtte slippe en plovmand for at få at vide, at der skal laves tre ting inden bilen kan gå igennem syn.

Tadaaa.

Og for det har jeg næstenprostitueret min krop. Okay, not at all. Men jeg havde sgu en stram bluse på. Og masser af sminke. Og lipgloss, selvom det klistrer ad helvedes til og håret hele tiden sætter sig fast i det. Tror jeg skal høre efter, hvad City Chick siger og i fremtiden kun køre til syn om sommeren. Nøgen. Med nutella på babserne og gaffatape for munden. Det kan da ikke gå galt, så... (Det var IKKE det, City Chick sagde. red.)


3 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

du er alt for flink.

City Chick sagde ...

Tilgengæld vil jeg bruge præcis det trick til næste syn. Plus stiletter.

Og tak for link;-)

Trix sagde ...

Blandt andet, UR.

Chick: Lad mig vide, hvordan det går. Så prøver jeg også. Men nægter at trille nøgen rundt i november. Dejligt med en ny blogger at holde øje med.