søndag den 23. oktober 2011

Ugen hvor:

Jeg endelig kom igang med træningen igen. Både med vægte, cykel og svømmehal.

Den Sunde og Raske Fyr og jeg bagte så meget brød og kage at træningen hjælper som skrædder i helvede.

PMS-ynkeligheden gjorde hadefølelsen af at bo i Fucking Thisted endnu værre. Vi stikker af. Snart. Håber jeg.

Mor ikke ville låne mig penge til VUC. På baggrund af det pænt skarpe argument, at jeg sandsynligvis ikke kan nå at indhente holdet inden december, hvor jeg skal skrive opgave. Og alt afhængig af opgavens udfald, er jeg måske ikke i Thy længe nok til at færdiggøre fagene. Og så er det spild af penge. Kedsomhed eller ej. Hun er så pissevoksen, når hun argumenterer.

Der blev hængt billeder op i lejligheden. Og vi kom helt på plads. (Jeg vil stadig flytte...)

Den Sunde og Raske Fyr og jeg tilbragte hele weekenden i Thisted. Begge to. Sammen. For første gang i Oktober.

Thyboerne begyndte at hilse på mig på gaden. Mange af dem. Ofte. Hvorfor gør de det?

Jeg ikke shoppede et eneste stykke tøj eller make up eller noget over nettet. Tadaaa! (Får jeg så en medalje?)

Jeg kun spiste én pose skumbananer. Dén med medaljen igen, tak.

4 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Thisted???

Stakkel.

Trix sagde ...

Thisted!!! Og ja.

fasterfis sagde ...

hvis jeg boede i thisted ville jeg også hilse på hende den fine nye beboer!

Påskeharen sagde ...

Værsgo' ;-)
http://www.google.com.au/imgres?q=medalje+kage&um=1&hl=en&biw=1536&bih=1244&tbm=isch&tbnid=SgPtWN2kNF9PoM:&imgrefurl=http://www.madogbolig.dk/Opskrifter/GAESTEMENU/13maj.aspx&docid=CoiifBVaKuOWTM&imgurl=http://www.madogbolig.dk/~/media/websites/madogbolig.dk/Website/Menu/13maj/13maj%252520medalje2.ashx&w=362&h=300&ei=4TWlToXSAqmpiAfY0dW_Bg&zoom=1