mandag den 1. august 2011

Ikke mere ferie - nu er jeg bare arbejdsløs

Den havde jeg ikke set komme. Især ikke fordi jeg stadig har pissetravlt.

Landede i KBH 21.30 fredag aften, hvor to sms'er straks tikkede ind hos den Sunde og Raske Fyr, hvis kammerater i Odense var i byen - og mente han skulle joine. Oprindeligt var det vores plan at blive hos Bror i 2860 og sove, men da beskederne kom lignede Sund og Rask Fyr straks et barn, der var liiige ved at tisse i bukserne. Han ville så gerne.

Så vi kørte til Fyn, og mødtes med 5-6 gutter kl 02.30 om natten. Jaja, jeg skal fandme ikke snydes, når vi nu alligevel er kørt hele den lange vej.

Klokken 6 lukkede Boogies. Der var det 13 timer siden vi var rejst fra Nice, men hjemme var vi ikke.

Overnattede hos svigerforældre, der stadig er i Lø Fraaance. Lige inden søvnen indtrådte, snakkede vi om gaveindkøb, tøjvask og bilhentning, der alt sammen skulle foregå INDEN fødselsdagsfest lørdag.

Sund og Rask Fyr: 'Jeg finder lige sms'en fra R. For jeg mener vi er inviteret til kl 7, men så er det garanteret til kl 5'.
Det var til kl 14. Og det kunne vi ikke nå. Aldrig nogensinde.

Og sådan har weekenden faktisk været lige siden. Ikke nok tid til de ting der SKAL nåes. Heller ikke idag. Hvor mor har 25 års jubilæum. Eller igår hvor kusines barn skulle døbes. Eller resten af ugen, hvor der skal pakkes ud i Thisted for real.

Så det der arbejdsløshedsnoget må liiige vente til vi er tilbage i Thisted - og jeg som minimum kan finde gulvet.

Ingen kommentarer: