fredag den 19. august 2011

Jeg går lige op og lægger mig

Nå, så det er med den på. Det kunne i kraftpetervæltemig godt ha' advaret mig om...

Én ting er at caféerne lukker omkring frokosttid, og jeg er prisgivet med mine egne kaffebrygningsevner, men NU strammer du den sgu Thisted...

Man kan ikke få vokset skrævet her i byen. I shit you not.

Du kan få lys-hårfjernings-behandling af ben og bikinilinje hos byens kosmetolog. Til et par tusinde kroner. Og kun uden på trussen.

Hvis du kører små 30 kilometer væk til Hurup, bruger de gerne voks. Men kun til bikinibehandlinger. Det er som om den brasilianske bare ikke er kommet til Nordjylland endnu.

Hvad fuck gør man så? Skifter navn til Buskmand John?

4 kommentarer:

Skriblerier sagde ...

Det er provinsen! Velkommen til den røvsyge verden. Igår sad jeg til fest med nogen der aldrig havde hørt om Curt Cobain og i øvrigt troede Esbjerg var en lille flække med 10.000 indbyggere. ul

Skal vi ikke stikke af sammen?

Trix sagde ...

Lad os! Hvorfor advarede du mig ikke? Suk. Føler mig nærmest hoochy, når jeg går ned ad gaden, fordi jeg rent faktisk har make-up på og har redt håret?
Jeg vil også til fest. Suk.

Head and heels sagde ...

Nooooooooooooo!

Der gik også ÅR før BW kom til Odense. Og hvor personalet så på mig som en pervert, når jeg forespurgte ydelsen.

Husker stadig udtrykket, da Damen sagde: "Nej, Dén slags udfører vi altså ikke her"!

(Det gør de så i øvrigt nu. B*nderøve)

Balance sagde ...

Det kan være at det skal være din nichevirksomhed? BW's til Thisted og opland? Der må være et marked at opdyrke..;D