fredag den 29. juli 2011

Return of Fede Dorit

Kan. Ikke. Æde. Mere. Mad. Uhh- var det en smarties?

Skal på salatdiæt i minimum et år, når jeg returnerer til det nordjyske. Ligner mest af alt en strandet hval i liggestolen. Hvem er det egentlig også, der har besluttet at det er okay at genindføre slikSKABET, når man er på ferie? Det er altså pænt meget one-way ticket to hell for sugar addict, der ikke kan tåle søde sager inden for rækkevidde. Ergo, kan jeg nå dem, æder jeg dem. Også selv om jeg skal strække mig lidt for det.

Nå, men så har noooget af min ferie da føltes som ferie. Vi tager hjem i morgen, så jeg kan godt nu begynde at løfte hænderne over hovedet og messe 'Allermerallermerallermer', som det hedder på fynsk.

Aldrig mere 8 mennesker i sommerhus der er så lydt, at sex er en by i Rusland.

Aldrig mere sommerhus der ligger så fucked up langt væk fra alting, at det at handle ind bliver et heldagsprojekt, og man grundet antallet af køretøjer skal være fælles OM ALT.

Aldrig mere i sommerhus med så fanatiske ikkerygere, at jeg ikke må dyrke min 'smoking while drinking' filosofi, der måske er dum, men virkelig gør mig glad. (Helt ærligt, vi er i Frankrig. Alle ryger. Lungekirurgen ryger!)

Og aaaaldrig mere i sommerhus med andres yngel. Får jeg selv yngel (eller giftslanger), kan vi snakke om en fælles uge, hvor helvede flytter på landet. Men ellers NONONO!

Det er ikke ferie, når yngsteøglen vader ind i soveværelset 3 gange mellen halv 8 og 8.15 for at høre om vi skal tegne.


Det er ikke ferie, når begge børn glor ind af terrassedør på 1. sal, mens to nøgne mennesker er på vej i og ud af badet.

Det er ikke ferie, når der konstant er en decibel-lysbelastning der ville få LilleCarl (dj på boogies, red.) til at sige sit job op, grundet dårligt lydmiljø.

I øvrigt nægter jeg at krympe mig skyldbevidst hver gang jeg bander. Please sig, at det ikke er vigtigt om dit barn siger av for helvede eller for silvan?!

Sund og Rask Fyr arbejder tilbage mod sundograskhed. Og han kan godt se det. Så jeg er altså ikke udelukkende en uretfærdig møgfisse, bare fordi det er hans familie. Han kan godt se det. Og er enig i langt det meste. Men han blogger ikke. Og det er måske meget godt. For det er meget nemmere at dømme andres familier end sin egen. (Især hvis de har børn.)

Ses i morgen Dk. Til trods for haglfyldt skybrud a lá tsunami i dag, håber jeg at finde noget sommervejr, jeg kan tage med hjem til jer.

Ingen kommentarer: