torsdag den 25. august 2011

Arbejdsløse torsdagstanker

Udvalget af tv-serier i løbet af formiddagen henvender sig i virkeligheden ikke til nogen. Der findes ingen type menneske, der kan holde samtlige formiddagsserier ud.

Kan ikke regne ud om det er voksen fra sidst eller olien, men mine ben klør heeelt vildt efter jeg barberede dem. Det er aldrig sket før? Hvordan får man det til at gå væk? Mere creme? Mindre creme?!

Godt jeg ikke barberede mig andre steder.

Det er som om den blå neglelak blev mere blå på højre hånd end på venstre?

Hvor længe skal man egentlig sidde stille med neglelak, før det tørrer?

Jeg er sulten. Hvor længe er det siden jeg spiste morgenmad?

2 timer? Er det så for tidligt at være sulten?

Må jobcenteret egentlig godt kalde en samtale ved min sagsbehandler for en 'jobsamtale'? Det er da vildt upassende og misvisende.

Det cykler jeg lige op og fortæller dem...

2 kommentarer:

amarOrama sagde ...

Lige så upassende og misvisende som når Anden Aktør indkalder til "arbejdsdag".

Trix sagde ...

Kan de ikke bare kalde det dét,det er?? Come on altså. Jeg bliver ikke mindre bumset af fremmedord!