tirsdag den 16. august 2011

Weee are the champiooons

Oh joyful tirsdag aften i provinsen.

For at markere, at der skulle ske noget særligt, når Rikke er på besøg, tog vi simpelthen ud og bowlede her til aften. Oh, yes we did. Med store fadøl til Rikke og jeg. Og dobbelt op på tid.

Og vandt jeg ALT? Det tror jeg NOK lige, jeg gjorde! En af omgangene med præcis det antal kegler, som Rikke og den Sunde og Raske Fyr havde tilsammen. (Og jeg er bare overhovedet ikke for fin til at råprale).

Og åbenbart allerede begyndt at indlemme diverse udkantsdanmarkstendenser i mit sprogbrug. Fuck, det er pinligt. Jeg undskylder allerede nu, for det bliver garanteret kun værre fra nu af.

Men nu er der det dér paradise i Danmark, eller hvad det hedder. Det dér på Falster. Det skal jeg fandme se, så jeg kan få det lidt bedre med mig selv. Cudos.

Ingen kommentarer: