tirsdag den 30. august 2011

Hurra?

Overså vist lige blogindlæg nummer 300, der ellers kunne været blevet noget ganske særligt. That did not happen. Så i må nøjes med den sædvanlige galde. Stakler.

Stadig ingen tilbagemeldinger på jobs. Måske er det bare ikke meningen? Forsøger universet at fortælle mig, at jeg skal flytte hjem til Odense og gå på café?

Men i morgen smutter jeg ned på den lokale sprøjte og tigger. Tager et par artikler med og en fin læbestift på.

Har også læbestift på i dag, fordi jeg er træt af at ligne udskidt æblegrød når den Sunde og Raske Fyr kommer hjem fra job. Det bliver værre og værre for hver dag. Før vi får set os om, holder jeg sikkert helt op med at gå i bad?

Men ikke i dag. Jeg HAR været i bad. Og har nu læbestift på. Synes det passer utroligt godt til min tunånde. Så kan han godt komme hjem.

Ingen kommentarer: