tirsdag den 23. august 2011

Pikkelortelort

Nå, men. Et par dages tavshed. På mange måder. Har de sidste par uger måttet sparke mig selv over skinnebenet for at holde visse statusopdateringer væk fra fjæsen. Og de samme tanker væk herfra. Om den skide reeksamen. For tænk sig, hvis jeg nåede at fortælle alle, hvor nervøs jeg var, og så dumpede? Det magtede jeg ikke. Så hellere tavshed.

Well that paid off. Da jeg dumpede. Crapstick.

Jeg vidste godt den lå på en vippe. Og under eksaminationen var Hr. lærer og jeg afgjort ikke enige om, hvad der var væsentligt og hvad der var problematisk. Han var afgjort ikke glad for min attitude, men altså? Skal man bare lægge sig ned på ryggen og undskylde de bevidste valg man har truffet?

Anywho. Det blev en om'er og en endnu længere orlov.

I det mindste holdt jeg en kølig, distanceret attitude, mens han dumpede mig. Magtede bare ikke at være en af de stakler der hulker sig igennem en forklaring af, hvorfor de ikke bestod.

Kørte lang fuck i vold hjem. Og så krammede den Sunde og Raske Fyr mig, mens jeg græd og hadede skolen og læreren, og følte mig dum. Åbnede en flaske rødvin og drak halvdelen mens han handlede ind til aftensmad. Han kom hjem med blomster, jeg drak den anden halvdel af flasken og lavede pandekager til dessert inden jeg gik i brædderne.

I dag er en ny dag. Jeg er stadig pissesur. Og ironisk nok havde jeg regnet med at være mere zen over en dumpekarakter, for det har jeg hele tiden sagt, jeg forventede. Men nu hvor det er en realitet, kan jeg godt mærke, at jeg synes, jeg var en bestået eksamen værd. Havde alligevel lagt en pæn bunke arbejde og ret mange timer i den. Og jeg kunne egentlig godt lide den.

There. Så gider jeg ikke bruge mere krudt på dét lort.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Oh yes. Pikkelortlortfissecrapshitmerde. Kender godt fornemmelsen af at ligge og bide i gulvbredderne af ærgrelse og uretfærdighed. Det er jo ikke sikkert de har ret, men du dumpede. Så gør det om og igen og please dem. Så får du det ud af håret andforgettaboutit. Føler med dig. ØV! Og øv ...

Dines sagde ...

hei trix. lort. send mig lige en mail, så jeg kan sende dig en. dines @ infotainer (.) dk.

Anonym sagde ...

Hey det sucker... up on the horse again, som idioter siger! Du skal nok blive til noget alligevel, Trix! Jeg hepper på dig!

Trix sagde ...

Ahh. Folks. Det sucker ganske rigtigt, men det må det godt. Og tak, stopdetdog - et eller andet skal jeg jo nok blive engang.

Lise Jørgensen sagde ...

Det var fandme da træls!! Man kan ikke nå at lave noget inden de andre skal søge praktik? altså en eksamen.. ved ikke hvornår det starter.. Men hvad, så kommer du til at bo med den skønne sunde raske fyr i længere tid, det jo heller ikke helt skidt :)

Anonym sagde ...

Øv. Håber du kan drukne dine sorger i rødvinen. Jeg skal selv til eksamen i næste uge, men jeg går også lidt stille med dørene. Og jeg er endda gravid, så jeg kan ikke trøste mig selv med rødvin. Hvis jeg dumper bliver jeg en af de der ynkelige personer, der græder. Øv.

Trix sagde ...

Imangelafbedre: Jeg skal krydse adskillige lemmer for dig. Der er forståelse hér, hvis det går ad h.. til - og jeg skal gerne drikke mig fuld på dine vegne? (Ved ikke om det hjælper?)

amarOrama sagde ...

pis!

Head and heels sagde ...

Shit motherfucker fuck shit!
Censorer er dumme - undtagen når det er mig, så det satser vi på næste gang!

Og så må vi jo finde på noget endnu bedre til næste runde. Sig til, hvis du vil have input!