søndag den 7. august 2011

Tømmermænd i Thisted...

ville blive en virkelig elendig film.

Men vi tog i byen igår. I byen. Høhø. Hedder det også det heroppe?

Vi tog på det eksotiske Rio Grande. Stedet, hvor jointsne rulles ved bordet, hvor mandeben side om side spriger, hopper og tripper i en cancan så yndig, at kun kokain kan forårsage den.

Stedet hvor pigerne er ligeglade med, at du sidder ved siden af din kæreste. Han skal da bare lige vide, at han har et alternativ, hvis nu kæresten skulle trænge til en udskiftning.

Og stedet, hvor man ikke danser.

Til gengæld bliver man fuld. Sover til kl. 15 næste eftermiddag. Kører Skive tur/retur for at få afleveret nøglen til den sidste lejlighed, og så hjem og samle sofa. For åh ja, sofaen skulle samles, før vi kunne falde omkuld i den.

Glæder mig meget til at besøge byens andre beværtninger og diskoteker. For jeg tvivler på, at Rio Grande, til trods for genialt navn, bliver stamstedet.

I morgen er det tilbage til virkeligheden for kæreste. Tilbage på job. Sådan et vil jeg også have. Bare et lille et.

2 kommentarer:

Head and heels sagde ...

Mon ikke der er basis for et job på Rio Grande...? -:)

Trix sagde ...

Åh, hvis bare de ville have mig. Tror desværre ikke, det er sagen. Der er kun ét værtshus i mit hjerte, og det er Andersens bodega.