mandag den 7. november 2011

Trix : et A-menneske

Ja, jeg ved det godt. Det er lodret løgn. Så langt fra sandheden som vi kommer. Ikke desto mindre er det, hvad jeg netop har forsøgt at bilde en chef og to rengøringskoner ind, jeg er.

I håbet om at de vil ansætte mig. Til at stå op klokken fire om natten og møde klokken fem og gøre rent. Efter mænd. As in tømrere, elektrikere, murere etc. Små bumsede drenge, der aldrig har set en babs i virkeligheden. Dem skal jeg gøre rent efter. Og for.

Skal og skal. Nu skal de jo lige vælge mig først. Og det håber jeg ærlig talt, at de gør. For jeg trænger til at lave noget. Noget man får løn for. Noget der skal gøres hver dag, hvor man ikke bare kan udsætte og udsætte og udsætte.

Men at bilde dem ind at jeg er A-menneske, var måske i overkanten. Det kommer ihvertfald til at svide, hvis de ansætter mig, og jeg skal opretholde dén attitude i mindst en måned, før jeg tør komme med morgenhår og drageånde.

Fik jeg nævnt, at jeg hader at gøre rent.

Men kryds noget for mig, for helvede!

4 kommentarer:

Cecilie sagde ...

Jeg krydser!

Pernille sagde ...

ellers må du jo bare la' vær' med at gå iseng, inden du skal møde.... og så sover EFTER arbejdet :-)

City Chick sagde ...

Krydse krydse..

fasterfis sagde ...

Jeg er krydset så meget at jeg er snoet helt underligt omkring mig selv!

(borapper. dagens ord. En rapper i et bo?)