fredag den 18. november 2011

En arbejdsuge i tanker:

NEJ! Klokken er ikke fire endnu! Sluuuk, lortevækkeur.

'lad som om klokken er syv og ikke fem', 'lad som om klokken er syv og ikke fem', 'lad som om klokken er syv og ikke fem', 'lad som om klokken er syv og ikke fem', 'lad som om klokken er syv og ikke fem', 'lad som om klokken er syv og ikke fem', 'lad som om klokken er syv og ikke fem'...

Skider elektrikere bare mere end tømrere, eller er de bare dårligere til at skrabe lorten af bagefter?

Hvorfor lugter der ALTID af frisk tyksak-sved på dette toilet? Gør han det med vilje?

Står der en morder uden for det vindue dér og bare venter på, at jeg åbner det?

Murerne er generelt pænere end de andre. Ihvertfald pænere end dem fra IT.

Hvorfor skal jeg gøre rent i IT?

Flirtede han lige med mig? Ham på 18?

Måske var han vild med de selvlysende blå engangshandsker og toiletbørsten i min hånd...

Lækkert. Bussemand på væggen. I lærerværelset.

Hvad ER den lugt?

Hvis brættet er oppe, men spanden er tom, betyder det så, at han har lufttørret hænderne efter håndvask?

Et askebæger! Med skodder i. I en skrivebordsskuffe. På lærerværelset. Jeg er i sandhed i jylland.

Ej, hvad var det, der lige splattede op i hovedet på mig? Fra toiletbørsten i kummen?

Her er ikke særlig beskidt, jeg lukker bare døren igen.

Jeg SKAL have en uddannelse.

4 kommentarer:

Påskeharen sagde ...

Like! Især den sidste tanke ;-)

Påskeharen sagde ...

Like! Især den sidste tanke ;-)

amarOrama sagde ...

Åh, jeg har ellers fortrængt den lange liste af uhyggelige og klamme pisselorterengøringsjobs, jeg har haft gennem livet. But it's all coming back to me now. GODT, du skal flytte.

Trix sagde ...

Hvor har man egentlig haft mange skodjobs...