fredag den 27. maj 2011

Underlige ting, jeg har gjort idag

Slået op i Thisted Dagblad for at kigge efter lejligheder

Stået tavs i elevator både på vej op og på vej ned fra Cryos - sædbank. I selskab med tavse mænd, der også skulle op til Cryos. Og onanere i en kop. Lige ved siden af dér, hvor jeg skulle lave et interview. Der skulle de sidde med sådan en papbakke og et lille plastbæger, som de bare stillede på disken, når de kom ud. Og plastbægret var i klar plast. Og jeg kan ikke finde ud af, om det var mere end jeg havde brug for at se. (Kunne selvfølgelig have ladet være med at kigge?)

Diskuteret med Malene, hvorvidt jeg er i fornægtelse omkring, at når man flytter sammen, så skal man se hinanden HVER dag, og HVER aften. Hele tiden. Hver dag. Jeg tror sgu, hun prøver at fortælle mig noget?

Kontaktet 13 fertilitetsklinikker rundt omkring i landet. Ville du kunne tage en klinik alvorligt, som hed Riberhus? For det kan jeg ikke.

Stået op en halv time før mit vækkeur ringede. Uden at være direkte utilfreds med dette. Det er sjældent sket.

3 kommentarer:

Skriblerier sagde ...

Altså, jeg glæder mig til du kommer til Thisted. Jeg bor ikke så langt derfra og jeg har BRUG for at drikke kaffe med nogen der også er flyttet fra Aarhus til Hillbilly-provinsen. Nuff' said!

amarOrama sagde ...

Jeg overvejede jo på et tidspunkt at blive gravid med en af de tavse mænd. Men hvordan ser de ud?

Kunne de godt få lov til at sprede deres sæd ude i virkeligheden, tror du. Eller er det kun kopperne, der gider dem?

Trix sagde ...

OMG! Caro, Vi skal drikke kaffe så. Med sukker i. Masser af sukker i. Og jeg skal malerier live. Og du skal forklare mig, hvad der er så fedt ved at bo i provinsen?

AOA: Dem jeg mødte var faktisk pæne, unge mænd. Med tryk på pæne. Men for mig har det altid været lidt ambivalent, for jeg har en bekendt som er sæddonor, og han kan i sin 'profil' skrive ting som: jurastuderende, livredder, aktiv svømmer, blond og blåøjet på sin profil. Man faktum er at han også begår sig rigtig skidt socialt, ikke kan respektere folks grænser, har akne som nogle-og-tyveårig og er overvægtig... Så det er ambivalent. Meget. Om ikke andet, vil man vel hellere have barnedråber fra en rigtig mand og ikke en forvokset teenager?