lørdag den 14. maj 2011

Tilbage i blogland

Åååh, tænk sig hvad to dage uden adgang til Trixyworld kan gøre ved mig. Noget af et wake up call at opdage, hvor mange gange dagligt, jeg selv lægger vejen forbi.

Jeg er sur på blogland. For de har slettet afstemningen om den Sunde og Raske Fyr. Jeg har indset, at jeg ikke havde tænkt længden på hans navn igennem, da jeg introducerede ham for mine blogvenner.

Så nu lader jeg det vær op til jer. Igen. Måske. Skal jeg klemme ballerne sammen og vedstå at han ER en Sund og Rask Fyr? Skal jeg døbe ham noget nyt? Eller har du måske et nyt forslag til mig? Så smid en kommentar.

Er også sur på blogland over tabet af mit nyeste indlæg. Om mit hår. (Ja, ja. Det er store sager, det her). De første ord er gendannet. Resten er tabt, og jeg er pt. så pigesur på internettet, at jeg nægter at gøre noget ved det.

Siden vi sås sidst er jeg gået på kur. Sådan rigtigt. I præcis 12  dage. (Så lang tid er der nemlig til mine forældres sølvbryllup - og vi ved jo allesammen godt, at jeg kan undergå enorme forvandlinger på den tid. Ik'?)

Kuren består foreløbig mest af tomatsalat... Med mozzarella. Jeg tror på det!

Ingen kommentarer: