onsdag den 18. maj 2011

Den Sunde og Raske Fyr 4-ever

Afstemningen er færdig. Og det lader til, jeg skal klemme ballerne sammen og erkende, at det er mig selv, der har døbt ham den Sunde og Raske Fyr. Fordi han er så umådeligt sund og rask.

Jeg stemte ellers på Kæreste. Det var dejligt og nemt. Og sandt. Og en hemmelig samtale har afsløret, at det stemte den Sunde og Raske Fyr også på. Indtil det så ud til at stå lige mellem Sorf og den Sunde og Raske Fyr. Så måtte han flytte sin stemme, for han ville edderbrodermig ikke hedde Sorf.

Men vi er egoister. Så fra nu af må den Sunde og Raske Fyr også godt hedde Kæreste. Og i må godt vrænge, hver eneste gang i læser det. I don't give a shit.

Men alt går godt i kæreste-land. Han er sød. Og der sker simpelthen det, at vi flytter sammen. I Thisted. Bum! Ihvertfald indtil jeg skal i praktik. Har sgu aller været så langt oppe i Jylland- spændende bliver det. Og kærlighed. Og Thisted.

6 kommentarer:

Therese sagde ...

Det lyder dejligt med ham kæresten, og tror de har et mejeri i Thisted, hvor de laver god is...eller også er det ost!

Trix sagde ...

Is eller ost - who's counting. Jeg er frisk.

amarOrama sagde ...

Thisted? Det må være true love.

Trix sagde ...

AOA: True love. Og vores første rigtige test ;) (Og et grundlag for at sige: 'jamen jeg flyttede da for dig!?', når jeg engang er færdiguddannet og vil bo i Kbh).

Dines sagde ...

Ha. Kærlighed & Thisted. Det holder, Trix!

Trix sagde ...

Taaak Dines. Det bliver voldsomt - ikke mindst for bloggen. Hvad skriver man om i Thisted?!