fredag den 20. maj 2011

Helligdag?

Kunne vi så ikke blive enige om, at nogen SIGER det til mig, når det pludselig er helligdag?

Især når mit dankort er væk og der går flere dage, før jeg får et nyt med posten. Nu kan jeg gå weekenden i møde med de 141 kroner, der lå i min pung. Crap.

Så kunne jeg måske også have taget mig sammen til at kontakte nogle kilder i går, til min semester afslutningsopgave. I stedet for at sidde i dag og indse, at ingen tager telefonen på deres job store Bededag. Og mandag, tirsdag og onsdag i næste uge er lissom sat af til noget Sølvbryllup.

Og hvem gider egentlig skrive den tale for os? Mig og min bror, that is. Vi har forsøgt i ugevis, altså at tage os sammen til at gå igang. Men det er ikke sket endnu. Vi har intet!

Det er skrækkeligt, at vi rent dovenskabsmæssigt deler genpulje.

Nå, men. Hvad går i dag overhovedet ud på? Er det den med krydderbollerne?

2 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

yep krydderboller til overpris!

Trix sagde ...

Oh, but why?