tirsdag den 3. maj 2011

Jeg har forresten...

Fået min første rigtige facebookkæreste.

Yup. Jeg er en af dem. Har både været gift og i forhold tidligere, men altid med Rikke eller Cecilie. Som jeg i virkeligheden slet ikke går rundt og kysser på. Det var mere en venindeting. I stedet for at købe ét af de der hjerter, man kan dele i to for så at gå med hver sin halvdel, blev vi kæreste på fjæsen.

Men Rikke lod sig skille igår, så den Sunde og Raske Fyr kunne komme til. Og nu er vi 'i et forhold'.

Hvad fanden betyder det i øvrigt? Hvor er 'er kærester med'-knappen? Jeg har et forhold til skumslik. Til min dyne. Til pandekager og solskin. Den Sunde og Raske Fyr er min kæreste. Det hedder det altså, der hvor jeg kommer fra.

Anyways. Jeg er lykkelig. Nu kan han heller ikke stikke af, for det er altid så pisseakavet, når folk man kender pludselig bliver 'singler' på internettet. Skal man skrive? Skal man ikke skrive? Må man synes godt om? Eller skal man lige undersøge, hvem der gjorde det forbi først?

Jeg kender ikke reglerne. Men jeg er også ligeglad. For jeg har fået min første rigtige 'Vil du være kærester?' besked på fjæsen. Og jeg trykkede 'bekræft'. (Som jo er cybersprog for at sætte kryds i 'ja' og ikke i 'nej' eller 'måske').

Ingen kommentarer: