lørdag den 10. september 2011

Away og døden nær

Er i Kbh til brors fødselsdagsfejring hele weekenden. Han fyldte 28 i onsdags, og lader til at han prøver at slå hele familien ihjel nu. Med mad. Bevares, jeg klager ikke. Men jeg er godt nok mæt. Og lykkelig. Og har kun liidt dårlig samvittighed over, hvor meget jeg æder. Er ret sikker på min krop er ved at forfatte en skriftlig opsigelse.

Har løst min første cube på tid her til aften, 5 minutter og 16 sekunder. Ikke helt ringe for en bonderøv, der kun har øvet to dage.

Men altså. Verdens længste afstemning er slut, og omend dulle-artofjæsbilledet vandt, var der en overvældende interesse for at se mig, når jeg er absolut mest utiltalende.

Så jeg vil gøre et forsøg. Hele næste uge vil jeg lade den Sunde og Raske Fyr tage et par billeder af mig, inden han kører på arbejde om morgenen. Han står op klokken 6, så der skulle være rig mulighed for savl i mundvigen, uglet hår og baggy eyes. Tillykke. Jeg håber ikke, jeg kommer til at forårsage permanente skader på jeres psyke. Men altså, sidst på ugen vil jeg kigge billederne igennem og vælge det mindst rædselsvækkende. Forbeholder mig ret til bw effekt.

Og så lover jeg, at den Sunde og Raske Fyr tager et billede eller to af mig, når vi skal til indflytterfest ved Rikke i Odense den 1. Oktober. Før det kommer jeg nok ikke til at gøre noget ud af mig selv.

Ingen kommentarer: