onsdag den 14. september 2011

Ægte romantik

Når man sådan skal fejre årsdag, kan det jo ikke gå stille for sig. Så vi gjorde helt vildt meget ud af det, på den måde man gør det første år- men ikke det tredje. (Hvad ved jeg? Jeg har aldrig haft en kæreste i tre år?)

Nå men, igår kom Sund og Rask Fyr ikke hjem med blomster. Han kom nemlig først i tanker om, hvad dag det var, da jeg ønskede ham tillykke med årsdagen.

Så kunne han få rigtig røde ører over den gave, jeg ikke havde købt til ham. Altså udvekslede vi kys og kram. Det var det.

Men så kan man jo gå ud og spise noget lækkert mad, eller lave noget rigtigt lækkert herhjemme. Hvis altså ikke den hysteriske halvdel af parret netop har indset, at hun har taget tre kilo på, siden hun flyttede til Thisted uden at gøre noget synderligt for det. Med sådan en hysterisk krampe i forholdet kan den ene halvdel således tage lasagne op af fryseren og spise det, den anden halvdel kan fråde en gulerod.

Heldigvis kan man så slutte aftenen af med en tur i biffen, eller en romantisk gåtur ned til vandet. Eller man kan lægge på sofaen med en rubiks terning og en romantisk film kørende på fjerneren, og gå i seng ved ti-tiden.

Tror sgu, vi er ved at falde af på den...

4 kommentarer:

Lise Jørgensen sagde ...

Det er en god fejring af årsdag. Tillykke med det. Håber din gulerodskur bærer frugt, høhø!

fasterfis sagde ...

Tiløk med romantikken, som i holder så pænt i hævd. Men tjek lige ham her: Han er endnu vildere med den der terning, end i er, lige for tiden! http://9gag.com/gag/261676

En af mine venner(ja, han er så matematik professor i Tyskland, han kan løse den på 3 minutter, så jeg er ret imponeret over jeres 5 min!

Trix sagde ...

Oh WOW Pille. Han er da for vild. Jeg mener verdensrekorden ligger omkring de 6 sekunder for tiden. Men jeg er stadig ret tilfreds med mine 5 minutter, især sammenlignet med din matematikprofessor. Wub!

fasterfis sagde ...

hov tastefejl! Det er 2 minutter, han kunne på. Men hvor vildt med 6 sekunder!

Jeg kan ikke engang lave en side, på sådan en!