mandag den 5. september 2011

Prøven det er okay at dumpe...

Jeg har det ihvertfald fint med det. Også noget finere end for et par timer siden, da resultatet stadig truede, og jeg overvejede aldrig at tisse igen.

For selvom jeg var PMS ganske efter bogen, var det en noget... blodfattig uge, jeg netop har gennemlevet. Faktisk foruroligende. Sådan svedperlefremkaldende og 'nej, nej, nej. Hvordan ku' det ske?'-tænkende.

Så for lidt over en time siden tissede jeg i en af de fine hvide kaffekopper, mens den Sunde og Raske Fyr flyttede vasketøjet fra vaskemaskinen til tumbleren.

Så dyppede vi en papirstrimmel i mit tis og tog tid. Og gloede på papirstrimlen, og på uret. Og på papirstrimlen, og på uret. Og på papirstrimlen, og på uret.

Og på papirstrimlen.

Men det gik! Jeg dumpede prøven, og slipper således for alt muligt, jeg allerede har glemt. For nu truer det ikke mere. Så kan jeg slet ikke huske, hvad det var jeg var bange for.

Så mangler jeg kun at regne ud, hvad der så er gået galt?

9 kommentarer:

The CityGirl sagde ...

Tillykke med at du dumpede ;-)

Men mon ikke det bare er god gammeldags stress? Altså du har jo haft en del omvæltninger i dit liv på det seneste, og er måske ved at falde ned nu, og så ser kroppen tit sit snit til at lukke op for stressen, når der er fri bane. Uretfærdigt, men sandt nok :-(

amarOrama sagde ...

Men aner jeg bare en lille snert af skuffelse?

Trix sagde ...

Nope. ingen. Nada. None what so ever. Vil langt hellere jorden rundt, købe pæne kjoler og dyre sko og drikke mig fuld, og vælte rundt, ryge smøger og spise ude og sove længe om søndagen. Tadaaa. Men spørg igen om 5 år.

Head and heels sagde ...

Gys.

Men tilslutter mig CG: Stress, eksamen, ledighed, Thisted-hed... Der er jo nok, der kan fucke systemet up

Og iøvrigt, test om morgenen - det giver mest retvisende billede, da Hcg niveauet er højest der og det er det, der afgør hvilken karakter man får :-(

amarOrama sagde ...

Nå, så tør jeg godt ønske TILLYKKE!

fasterfis sagde ...

wuhu! Det er klart den bedste prøve at dumpe, der giver jeg dig helt ret!

Anonym sagde ...

Jeg kan mind-fucke mig selv (pardon my french) i en sådan grad at jeg kan udskyde kommunisternes ankomst med mange dage... Så hvis du har bare en snert af mit talent, og du måske har været en smule bekymret for muligheden, så kan det jo være det der har spillet ind. In that case you can expect russian company any second now.

Trix sagde ...

Nu er jeg begyndt at æde den daglige igen, så der kommer nok ikke noget i denne omgang...

superheltemor sagde ...

Vel dumpet!