tirsdag den 6. september 2011

Dagen der lige så godt ikke kunne have været...

Han er altså lækker, ham Daniel Agger. Der er et eller andet over overtatoveret ungersvend, der tager styringen, med langt ældre og mere erfarne spillere omkring sig. Ja, tak. Har ikke været så lun på en fodboldspiller siden Ebbe Sand gjorde mine spæde teenagedrømme fugtige i fundamentet. (Sorry, men den var oplagt.)

Jeg har strøget i dag. Alle de Sunde og Raske skjorter og et par kjoler. Jeg kan ikke helt se idéen i at stryge - det bliver jo alligevel krøllet, når man tager det på? Men så meget kedede jeg mig.

For det øspisregner i Thisted. Og det har stået på i et lille døgns tid nu. Så jeg kommer ikke så meget ud. Ikke at jeg kom mere ud, da vejret var godt egentlig? Nu har jeg bare en undskyldning for at blive inde.

Vi tog i svømmehallen i dag. Jaii! Og jeg har ikke ædt aaaalt for mange dumme ting. 1-0 til Trix. Jeg tror, det skal fejres med kage i morgen. Det giver god mening, ik'?

Nå, mandeben... ahem, landskamp.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa!! det her er bare sjovt syntes jeg. faldt tilfældigt over din blog og læste sådan lidt hist og pist, og pludselig ser jeg at der står noget med Thisted. hmmm, tænker at det ikke kan passe. hvem gider skrive om thisted? fordi der stinker da lidt. det må være en anden by du snakker om. nå, men så læste jeg lige en masse indlæg tilbage - bondestuen, ølhunden, saml-selv-smykke-butik, dampmøllen, skobutikken, regn vejr, cafeer der næsten ikke findes. jowjow, det må være den thisted. HA! - jeg er fra thisted nemlig, og gud, hvor er det sjovt at læse dig skrive om det. sikke da et godt sted du har fundet dig!!!
nåhm, syntes bare det var morsomt. bliver jo nødt til at kommentere på sådan noget. Men hvis du skal på cafe, så tag på baghuset, det er klaaaart det bedste og mest hyggelige sted i Thisted. ;)

Trix sagde ...

En rigtig Thybo! Velkommen til.

Jeg synes også lidt at Thisted stinker, men det er jo ikke byens skyld. Det var mig der partout skulle flytte herop.

Jeg håber, du bliver hængende.