lørdag den 17. september 2011

Nu må i godt dømme mig

Jeg tror, det er kedsomhed. Men jeg håber det ikke. For jeg har lige gjort mig blogliv endnu mere besværligt for mig selv. Især med tanke på, hvor doven jeg er. For nu er der tre. Blogs that is. Som om det ikke var slemt nok, at jeg forsømte én, har jeg nu lavet én mere, jeg kan more mig med i en måned og så aldrig tænke på igen. Dumt, dumt, dumt.

Men links skal der til!

Nummer 1 er Trixyworld. Her er mit liv, som det er. Skildret næææsten troværdigt og realistisk hver eneste dag. Det er hér jeg skriver, når noget er sjovt. Så hvis du kun er til sjov, så ignorér resten. Dette er mit hjertebarn.

Så er der Nonsens ad libitum. Her er jeg dyster, eftertænksom, digtende, ofte fraværende og ofte i øv-humør. (Sikke jeg sweet talker mig selv...)

Og nu er der gudhjælpemigogså en somewhat skrabet udgave af en modeblog. I må godt dømme mig. Men jeg HAR meget tøj. Og nu er jeg endelig begyndt at lægge billeder ind. Så på den måde er den selvkørende ihvertfald en måned. Spørgsmålet er, om det bliver ved med at være sjovt?

Besøg dem lige, ik'? Du behøves ikke blive hængende.

2 kommentarer:

amarOrama sagde ...

Ok, hvis nogen kan få mig til at læse modeblog, må det være dig.

Trix sagde ...

Åh nej. Pres!