tirsdag den 20. september 2011

Home alone

Den Sunde og Raske Fyr tager til Hanover idag. That's in Tyskland. (Siger rygtet?) For at tage på 'Maskinemesse' med en kammerat. Så jeg skal være helt, helt alene hjemme i det dér Thisted.

Skal så bare bekæmpe diverse insane cravings, der med garanti vil træde i kraft, det sekund han er ude af døren.

Skal for eksempel ikke:

Købe og æde nitten kilo skumslik. Herunder skumbananer.

Lave og æde tres pandekager. Eller kager generelt.

Skride hjem til Odense. Ikke fordi det er en dårlig idé, men jeg tror bare ikke jeg er klar endnu. Til at tage til Odense. Og så tage frivilligt tilbage.

Klistre min røv fast på sofa'en og glemme hvor godt det går med at komme igang med træningen igen.

Glemme, at jeg er på kur. Og at den kun virker, hvis jeg rent faktisk overholder den.

Tage i byen, på bar, bodega, tut, kald det hvad du vil, for at få styret mit behov for menneskeligt samvær.

Lade være med at skrive ansøgninger, bare fordi der ikke er nogen at vise dem frem til og modtage ros fra sidst på dagen.

Hvordan klarer man den? (Hvordan gjorde jeg FØR vi boede sammen? # fucking Rainman)

Opdatering på anden dag med ja-hatten på: Jeg stod op FØR vækkeuret ringede, har mailet 6 ansøgninger, og vil tillade mig en espresso på en café her til middag. (Ja, for den lukker jo klokken 17.)

Overvejer så småt noget yoga? Det virker tilpas overskudsagtigt? Skidt med, at jeg hader det...

15 kommentarer:

Påskeharen sagde ...

Hold da op du har været god. Hvor længe skal den sunde og raske være væk (= hvor længe skal du holde dampen oppe)?

Trix sagde ...

Han kommer hjem igen torsdag nat, så 'kun' to dage. Jeg overvejer at line lidt emergency shopping op, til at tage de værste abstinenser. Kunne det ikke være meget smart?

The CityGirl sagde ...

Meget produktiv dag, vil jeg sige!

Men husk, at hvis du begynder til yoga, så skal du også begynde at bage spelt boller... Og når du så en dag flytter til København, bliver du nødt til at bo på Østerbro ude i Spelt-mafiaen. Siger bare, at det har lidt konsekvenser, sådan noget...

Trix sagde ...

Okay, okay. Yoga er droppet. Jeg bager ikke.Og ved slet ikke om jeg gider bo på østerbro. Aner jo ikke engang hvor det er.

Magter ikke konsekvenserne.

The CityGirl sagde ...

Det kan selvfølgelig godt være, at du er en Østerbro-pige, men umiddelbart tror jeg det ikke...

Østerbro er RØVSYGT! Det er der alle designer-parrene bor - altså dem der har designet alt i deres liv ligefra barnet til livsstilen. Der hvor børnene kun render rundt i det helt rigtige mærketøj (tror det er Katvig lige nu...), der hvor kvinderne drikker Chai latte, der hvor alt skal være økologisk og politisk korrekt. Og der hvor man får skældud af en spelt-mor fordi man ryger udenfor, tre meter fra hendes precious lille guldklump, som jo derfor kan dø af det. Uagtet at hun triller lille Petra-Josefine op og ned ad den forurenede Østerbrogade.

Østerbro er forstaden til Hellerup og egentlig to sider af samme røvsyge sag. (Og jeg må godt sige det, for jeg boede der i to år - og var LYKKELIG da jeg endelig kunne flytte til Nørrebro!)

Påskeharen sagde ...

Emergency shopping er klart vejen frem! Og fortsæt du bare yoga-tamketme også. Hvis man mest ser det som noget styrke/udstrækning behøver der ikke at gå speltsegment i den.

Trix sagde ...

Hvor hører jeg til, når jeg elsker espresso, gyldne damer, ryger hvor det passer én, har rodet hår, sommetider går ned og handler i søndagstøjet, har flere stilletter end flade sko, og stadig synes at H&M er en slags mærkevare?

Påske: tæller læderstøvler til 1300 som trøsteshopping eller som kandidatur til luksusfælden?

The CityGirl sagde ...

Du hører til på Nørrebro - ligesom mig :-)

PS. Hvis du køber læderstøvler til 1300 som trøsteshopping, så må jeg også godt købe dem jeg har udset mig. Til 2000...
Endelig fik jeg lavet en regel, der kan verificere at jeg kan købe dem! Køber du dem? :-D

Trix sagde ...

Aw, girl! Vi skal ALTID trøsteshoppe sammen - deal?

Påskeharen sagde ...

Avs, du er klart out of my shopping league - tror klart at The CityGirl vil være en bedre rådgiver på det område.

The CityGirl sagde ...

Deal!

Men gør vi det så?
For så vil jeg gå ind og bestille dem nu... (har ikke fundet dem i nogen forretninger, så må købe dem på nettet...)

The CityGirl sagde ...

Nu har jeg gjort det...

Trix sagde ...

Så går jeg sgu op og køber dem også.

Head and heels sagde ...

Når nu I sidder og vifter os andre om næsen med den slags, så har I f... også bare at vise, hvad det er for nogle pæne støvler!

Især fordi jeg er pavestolt over kun at have trøsteshoppet på H&M, i stedet for de FEDE Chloéstøvler, der bare skriger mit navn

Trix: Amager kunne også være noget for dig :-)

Trix sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.