søndag den 4. september 2011

På TIRSDAG?

Kan Dines, AmarOrama, Nadia, Maren, Superheltemor og blå solskin godt få lov at tælle deres egne mønter? Og i dag allerede? Ja, jeg spørger bare.

For jeg ku' ikke?

Hvad er den af? Nu er jeg faktisk ret velbevandret ud i at samle ind og massekrere bøtten efterfølgende. En enkelt gang har jeg også savet mig selv i hånden. Og jeg har da ALTID fået lov til at tælle mine egne skejser, men no more.

Manden påstod, at det er procedure nu, men skal man tro på den? Jeg tror mere det er noget god-karma-diktatur, hvor han tror, at bare han tæller pengene, så er det ham der vinder al good will i universet. Skodhoved...

Jeg er ihvertfald lidt utilfreds.

Håber stadig man kan være med i opløbet på tirsdag?

Jeg donerer et par damesokker til vinderen. Nye naturligvis.

5 kommentarer:

superheltemor sagde ...

Hvor underligt! Vi kunne godt få lov til at tælle vores penge i banken i dag..

Trix sagde ...

Arj. Øvagtigt...

Nadia sagde ...

Ja, vi fik også talt vores med det samme. Skal vi allesammen så vente helt til på tirsdag, for vi kan finde en vinder? SUK!

Uden Relevans sagde ...

Hvem vinder så??

Trix sagde ...

Jeg ved ikke det? Tror ikke, jeg fik skrabet særlig meget sammen. Så monstro det kan betale sig at vente på mig?