fredag den 16. september 2011

Et ansigt

Vi huskede naturligvis kun at tage billeder mandag og tirsdag. Men her er jeg. Disse billeder er taget i sofaen efter tv'et er tændt, men inden både kaffe, bad og morgenmad.


Det er måske det mest grænseoverskridende, jeg har gjort i år. Nu kan intet stoppe mig! Jeg starter sgu en modeblog. Eller skønhedsblog. Eller sådan en blogblogblog?

Se til gengæld, hvor idyllisk de tre fiskere havde det, nede ved mine forældres sommerhus i sidste weekend. Den slags solnedgange bliver jeg aldrig træt af.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey, du er jo naturligt smuk :-)

Trix sagde ...

Årh. Pænt sagt. Tak :) (Kan nu bruge resten af eftermiddagen på at bade i det kompliment).

fasterfis sagde ...

Du' pæn. Jeg vidste det!

Kan sgu godt forstå at det er grænseoverskridende! Uf, jeg husker godt da jeg viste mig frem første gang. gish!

superheltemor sagde ...

Synes du er pæn!
Uh - men seriøst grænseoverskridende at vise på blog, det forstår jeg godt!

amarOrama sagde ...

Sej og smuk.

Trix sagde ...

Årh. I er sgu så søde. Ville gerne spille falsk beskeden, men jeg synes ikke det er sejt. Så jeg er bare glad for, at i også synes, jeg er pæn.

Anne Lotte sagde ...

Uh, jeg hader når 'anonyme' bloggere putter billeder på, for de passer ALDRIG sammen med hvordan jeg tror de ser ud, og jeg bliver altid så skuffet.

Pånær dig. Du ser ud lige som jeg havde forestillet mig ;-D

Heldigt. Eller noget...
Det er nogle pæne billeder i øvrigt.

Hilsen Anne Lotte

Trix sagde ...

Åh! Jeg havde slet ikke overvejet, at jeg kunne ødelægge nogle menneskers idé om at jeg var enormt tjekket, utjekket, tyk, tynd eller sådan noget.

Glad for jeg ikke skuffede dig, Anne Lotte.