torsdag den 8. september 2011

Torsdagsromantik

Vi skal til Fyn og København hele weekenden, så der bliver ikke noget soven længe og putten hele morgenen under dynen for vores vedkommende. Derfor besluttede vi at tage i svømmehallen og se en film sammen på sofaen idag. Ikke noget computer, ikke noget hver for sig-hed.

Selvfølgelig røg turen i svømmehallen, så snart vi så vores snit til at tage en morfar på den røde sofa i stedet. Gætter på det er sådan 60 % af den danske befolkning IKKE motionerer. Men så var der bare meget bedre tid til film og hygge.

Hvis altså ikke...

vi havde fået en ny hobby, der tager vores geekness til helt nye højder. Den Sunde og Raske Fyr og jeg har de sidste to dage kastet vores kærlighed på rubiks cuben, den såkaldte professorterning. Uden på nogen som helst måde at være matematiske geni'er nogle af os.

Derfor er vores romantiske torsdag aften forløbet således:

Vi har set tutorials på youtube, og forsøgt os i det små:

Vi har tegnet, skrevet og brugt alverdens algoritmer;

Og fulgt vores opskrifter til punkt og.. Nåh, ja.

Jeg har endda lavet en step-by-step

 Men lige meget hjælper det. Efter at have fejlet på målstregen tre gange (der manglede TO skide hjørner), er jeg stoppet i protest. For jeg kan ikke finde ud af at reversere mine fejl, så de sparker mig konstant tilbage til stenalderen. GRRR!

I morgen hævner jeg mig. Den terning kommer ikke til at ane, hvad der er op eller ned.

3 kommentarer:

Mads sagde ...

Stubbi ville være stolt af dig, hvis han så din logiske og matematiske måde at angribe problemet på ;-)

superheltemor sagde ...

Hvor romantisk - supergodt tip til lidt kærestetid, tak!

Trix sagde ...

Wonderwoman, man bliver vildt bidt af det! Det er skde sjovt. Tænker at vi snart skal lægge puslespil også.

Mads, er det meget ynkeligt, at jeg faktisk ville ønske, at Stub vidste, hvor dygtig jeg er?