fredag den 23. september 2011

Smukhed

Rikke og jeg har en hemmelig enighed omkring, at de KÆMPE hundelorte der af og til er efterladt på gader og  stræder er lagt af chihuahuahunde. Simpelthen fordi de hunde er lavet af 100 % lort og derfor er i meget bedre stand til at efterlade enorme mængder ekskrementer end selv den mest insisterende Grand Danois.

Vi har brugt meget tid på dette, meget tid på at hate på 'rotterne' i al almindelighed.

Derfor er dette intet mindre end smukt; en BLOG der hedder:


Så bliver det ikke bedre. Eller, måske. For der er billeder af de støvler, som Citygirl fik lokket mig til at købe på min undskyldning for en modeblog hér: CouldBeFashion.

Hvis i ikke kender historien, kom den på plads i kommentarerne til dette indlæg: Home alone


4 kommentarer:

The CityGirl sagde ...

Jeg prøvede at kommentere på din modeblog, men det var noget nær umuligt! Alternativt ligger 200 kommentarer til godkendelse...

Så nu lægger jeg kommentaren her i stedet:

De er very nice! Fuldt fortjent!

MEN! Nu bliver det altså for alvor skummelt! For ligner de ikke lidt de støvler jeg har bestilt? Altså bortset fra længden? Synes bestemt de er meget samme stil.... http://www.asos.com/Ted-Baker/Ted-Baker-Nyrree-Pull-On-Classic-Boot/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1750454&cid=4172&Rf900=1447&Rf-200=26&Rf929=2272&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=Tan

(Og så har skiderikkerne lige sat prisen 40 pund ned EFTER jeg havde bestilt! Det gider vi ikke tale om...)

Trix sagde ...

Ej, det er faktisk lidt skummelt.. Har du btw tjekket deres returmuligheder? For hvis du kan tåle overtrækket i en periode, kan du jo bestille dem igen og sende 'de dyre' retur?

Men det er Faaandme weird det her. Begynder at frygte, at jeg har spist dig? Eller lever skummeæt dobbeltliv, når jeg sover?

The CityGirl sagde ...

Jeg føler mig nu ikke spist af nogen... Måske er det mig der har spist dig?
Eller også er vi en og samme person der lever i et parallel univers?

Og ja, har overvejet at returnere, men vil jo også bare gerne have støvlerne. NU! Kan jo også være de er helt frygtelige i virkeligheden... Jeg tror bare vi lader som om vi ikke har set det og håber støvlerne også holder i virkeligheden!

Trix sagde ...

Kendder godt følelsen. De 400 kroner er MEGAMANGE penge, altså lige indtil man HAR brugt dem, så kan det nærmest være ligemeget.