fredag den 30. september 2011

Klar, parat, hvad?

Rygtet siger, der er varmt og solrigt på Fyn. Eller, rygtet siger, at sådan er det faktisk i hele landet, men jeg ved ikke, om jeg tror på det. Synes stadig, det er umuligt at definere dagens prognose for Thisted, eftersom her er tåget.

Bliver nok nødt til at pakke solbriller alligevel. Så er det jo godt, at jeg har så mange. Grønne, blå, røde, leopardprikkede, alle i wannabe- Ray Ban stilen, der faktisk ikke passer til noget som helst af mit tøj. Jeg er bare ikke tuff nok. Men fanden stå i det, om jeg gider købe nye solbriller den første weekend i Oktober Not gonna happen! Ville ønske jeg besad evnen til at købe gode standardting, i stedet for altid at komme hjem med glimmer-sko eller stjerneformede solbriller.

Katten er vendt tilbage. Er faktisk i tvivl, om den overhovedet har været hjemme. Jamen for helvede? Jeg aede den jo bare? Det var ikke engang særlig godt aet. Mest sådan venstrehåndsarbejde, mens min højre hånd var travlt optaget af en rød LA. Ville ønske, jeg røg røde kings. Men jeg er bare for nærig.

Tasken er næsten pakket til fynsk eventyr. Jeg KAN ikke vente mere. Nu mangler jeg kun at regne ud, hvad jeg har glemt. Jeg har ALTID glemt et eller andet - og det er ALTID noget, jeg skal bruge så snart vi er fremme.

Tror i øvrigt ikke, jeg har pakket nogen flade sko. Over kill?

2 kommentarer:

H&H sagde ...

Jep der er solskin i Odense og en kan næsten ikke rumme sig selv i bare begejstring. Især da man også har sneglet sit legeme ud i en slags løbetur i solen. Crazy!

Så kom du bare afsted :-)

Trix sagde ...

Sidder som et barn der skal tisse og roder rundt på stolen, i min iver efter at komme afsted. Hvorfor skal ham Fyren også arbejde om fredagen?