lørdag den 3. september 2011

Blog-PMS-symbiose?

Indser hér, små ti timer efter mit eget brokkende PMS-indlæg, at jeg har læst flere andre af den slags idag.

Humøret er skævt idag.

Se selv!
amarorama.dk

stinestregen.dk

stopdetdog.wordpress.com (Måske ikke direkte PMS-tendens, men come on - champignoner?!)

Er vi gået i depressiv septembersymbiose?

Nicht gut. I morgen skal der strammes op på humøret, ik'?

Hvad gør de stakkels mandlige læsere egentlig, når der udbryder den stemning? Flygter? Køber skumbananer? Stopper med at læse med? (Gys!)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uh man får ondt i maven af rå champignoner... Jeg lover at jeg er UDE af min septemberblues om 3 uger... men så er september også stort set overstået kan man sige...

amarOrama sagde ...

Blodblogging medfører øjeblikkelig reprimande fra O Brother.

Men ved ikke, hvordan han har det med PMS og efterårsdepression.

Anonym sagde ...

Jeg er ikke fan af ordet 'blogblogging'... men jeg er også sippet...