mandag den 26. september 2011

Vil gerne bestille god jobkarma. Tak.

Nu er jeg oppe på to. Jobs that is. Og ikke bare ledige jobs, eller jobs jeg har søgt - men jobs jeg rent faktisk ville blive glad for, hvis jeg fik.

Bevares, jeg ville blive glad for hvadsomhelst, kunne såmænd sagtens overbevise mig selv om, at jeg havde en fremtid inden for udmugning i svinestalde, hvis der fulgte et job med titlen.

Men derfor ved man jo alligevel godt, hvornår der er et job man gerne VIL. Pulsen stiger en smule, man drikker en ekstra kop kaffe, skriver ansøgningen om både to og tre gange, man tager op og afleverer den personligt, og man har lidt svedige håndflader, når man giver et kejtet håndtryk.

Sådan et job søgte jeg idag. Et jeg bare skidegerne vil have. Måske er det ikke direkte studierelevant, men det lyder som et job, hvor jeg både kan brillere og kan få nogle opgaver, der rent faktisk tiltaler mig.

Så nu, lige nu, synes jeg det er på tide, at min joblykke vender. Og at den der lortekarma fra vinteren lige betaler det tilbage, den skylder. Og gerne i form af et job, tak.

10 kommentarer:

Cecilie sagde ...

En masse karma herfra! (Vil du så ikke sende lidt tilbage?)

Trix sagde ...

Self! Det er på vej.

Anonym sagde ...

Trix, jeg sender jobkarma helt til Thisted! Alle fingre er krydsede!

Trix sagde ...

LIKE!

fasterfis sagde ...

Jobkarma er sendt. Hvis du får jobbet, så send det lige tilbage til Amager, for jeg kunne også godt bruge det selv.

Påskeharen sagde ...

Bølger af god jobkarma + ekstra selvtillid til en jobsamtale blev sendt afsted i mandags, men har simpelthen haft for travlt på kontoret til at nå forbi en computer og skrive så du ku få at vide at det var tilfældet ;-)

Trix sagde ...

Haha, påske. Jeg ku godt mærke noget. Godt, det bare var dig.

Cecilie sagde ...

Juhuuu, det hjalp! Jeg har fået job :D Håber også mit har hjulpet. Bare lidt.

Trix sagde ...

Yes Cille! Hvor fedt! Satser på, at det er den gode karma vi har gang i, så! Regner med at blive ringet op i næste uge, nu.

Cecilie sagde ...

Jeg krydser og sender alt (af karmaen, that is) hvad jeg kan, i hvert fald!