søndag den 18. september 2011

På tide med noget ja-hat

Har mukket mig igennem de sidste par dage, slankekuren, jobsituationen og kedsomheden. Det er absolut det nemmeste, og på den måde kan jeg også give alle andre skylden for arbejdsløshed, håndtag, sofa-afhængighed og what not.

For jeg er generelt et sarkastisk menneske, både på andres bekostning, men også på min egen. Og det er meget nemmere at være nedladende omkring min by og min situation, end det er at indrømme, at jeg ikke aner, hvordan jeg skal skaffe mig et job. Og at jeg tager på, fordi jeg keder mig så meget. Og at jeg lader det hele gå ud over den Sunde og Raske Fyr, fordi det er ham, der er tættest på. Og fordi han er den eneste, der elsker mig nok til bare at tage imod  og endda forsøge at rose mig lidt også, når jeg leger mut teenager over min situation.

Men det er jo ikke hans skyld. Og det er faktisk heller ikke udelukkende min skyld. Desværre er det ikke nogens skyld, at jeg ikke har et job. Så jeg må til at affinde mig med, at jeg ikke har nogen at bebrejde. Og måske holde op med at være en sur røv i al almindelighed.

Så nu vil jeg gerne lige prøve en ja-hat i størrelse 42? Hvem har en til salg? (Eller SKAL man lave den slags selv?)

4 kommentarer:

Den rådne radisse sagde ...

Ville ønske jeg havde én til overs, men min egen og ekstra er desværre helt slidt ned. Det stinker så meget, at være uden job og være i dårligt humør samtidig.

Trix sagde ...

Jeg overvejer lidt, om ja-hat mon opstår på magisk vis, hvis man bare æder nok kage?
Alligevel imponerende, at du har en ekstra- slidt eller ej.

Anonym sagde ...

Trix, jeg tror at jeg får udleveret en sådan en når jeg afleverer speciale om et par dage, jeg kan da godt sende den til låns til udkants-DK?

Trix sagde ...

Årh, hvis du gider dele, bliver du totalt yndlingsdude. Fandme pænt af dig, Stopdetdog.