onsdag den 21. september 2011

I didn't do it!

Altså. Internetshopping. Dankort. Thisted. Kombinationsmulighederne er få, men farlige. Har jeg fundet ud af. Og jeg havde faktisk tænkt mig, at nu skulle det være slut.

For efter et hårspænde, en turban og to par sko fra Asos - og en enkelt afstikker til tv-shop (siger ikke, hvad jeg købte, før jeg ved om det virker), samt lidt shopping i den H&M som Thisted rent faktisk HAR, 3 par sko som skulle sendes til skomageren, en ny mascara og en ny ansigtscreme måtte enuff lissom være enuff.

Troede jeg.

Og selvom jeg virkelig er forelsket i de støvler, der står nede i LINK i byen, har jeg bare ikke 1300 kroner til MERE shopping i denne måned.

Men så skulle Citygirl selvfølgelig lige på banen. If you jump, I jump, sagde hun. Og de støvler hun skulle købe var jo faktisk lidt dyrere end mine, og derfor var det ikke helt så slemt, hvis jeg købte dem?

Nu går jeg ihvertfald i LINK. Også forbandet, at mor ikke vandt noget til banko i går. Så havde hun helt sikkert givet et tilskud. Men så kan hun så give et tilskud til frisøren i oktober. For ja, det skal jeg også?

7 kommentarer:

Jytte Andersen sagde ...

hehe kender det alt for godt. Men god indkøbs tur :-)

The CityGirl sagde ...

Jeg tager ansvaret for dine støvler, hvis du tager ansvaret for mine? Så er vi på en måde ansvarsfri....

Trix sagde ...

Der er bare virkelig mange konsekvenser og fremtidige muligheder i den aftale, som jeg slet ikke kan overskue. Men jeg er stærkt fristet.

Tak Jytte!

The CityGirl sagde ...

Bare rolig; jeg kan heller ikke overskue det... Men det virker rigtigt, sådan lige nu, synes jeg...

Anonym sagde ...

Du har jo bare købt dem for at fejre min specialeaflevering! Det er helt ok!

Cecilie sagde ...

Tjaeh, det er jo en kendt sag, at shopping smitter (og det samme gælder jo i øvrigt kagespisning - især hvis dem der starter spisningen er ret tynde, så kan man jo lissom se, at kagen ikke vil komme til at fede)

Trix sagde ...

Smitter kagespisning også? Jeg er vist mest vant til at starte epidemien. Har ikke brug for, at nogen skal lokke mig til at spise kager.

Men det hælper klart på min sorte samvittighed, hvis jeg kan lokke andre til også at købe ting, der er liiidt dyrere end planlagt. Er der ikke noget du mangler, Cecilie?