mandag den 11. juli 2011

Så er det ved at være nu, at det er nu #2

Der ligger to pdf-filer på min usb stick.

Den ene er forsiden, den anden er opgaven. Jeg har købt prints til statsbiblioteket efter meltdown på skolen i dag. Både computernes printerfunktion og mine tårerkanaler brændte fuldstændig sammen.

Så nu tager jeg på bib og printer i morgen, og så har det lort bare at virke.

Så stem, stem, stem! Og fortæl mig, hvad der skal foregå sekundet, jeg har afleveret i morgen!

Jeg er så klar til at være menneske igen.

6 kommentarer:

Head and heels sagde ...

Det mest oplagte er at kombinere flere af dem - så det stemmer jeg for!

The CityGirl sagde ...

Drik dig i hegnet! Alt det andet kan man jo gøre bagefter - man skal altid fejre, når der er noget der kan fejres!

Trix sagde ...

Jeg tænker også umiddelbart at en kombination, eventuelt hvor jeg STARTER med at drikke mig i hegnet, kan blive noget så køn.

Jeg er alligevel ikke kendt for at gøre tingene i den rigtige rækkefølge.

Head and heels sagde ...

Shop, drik i hegn, lur, flyt :-) og hurraaaaaaaa for at du nu har afleveret!

Har i øvrigt researchet på opgaven: Ganni har en fin bikini, hvor trusserne camouflerer alt og giver hvepsetalje, mens toppen giver gode nødder: http://www.ganni.dk/#/445339/

Femilet har også nogle der ligner og ellers er hipster-modeller generelt gode. Undgå dog mønster på underdelen, hvis det er der du vil camouflere...

Ansigtet er straks sværere for det kommer jo an på hudtype mm.

Første råd er at gå i Magasin og skrabe prøver ind,så du ikke køber noget juks. Og de er idelle til ferie!

Men hvis man har brug for fugt og ikke fedt er Double Rose Rejuvenating Cream(399,-) og Antioxidant Face Cream (429,-) fra The organic pharmacy gode.
Suki har også gode cremer til ca. 269,- Begge mærker fåes i Naturskøn i Århus og personalet er gode til at rådgive.

Vichy på apoteket er også godt. Aqualia Antiox gir glød og har spf 12 Aqualia Thermal gir godt med fugt.

Min egen favorit om sommeren er La Mer Lotion Gel - men den er dyyyyyyr! (Jeg er tilgenæld gammel og har brug for det!)
Og Marianne Tromborg Below 10 degrees om vinteren, begge med Dermalogica hydrating booster under.

Så var der lidt at gå igang med. Enjoy!!

Trix sagde ...

OMG! Du er et orakel af viden.

Spurter straks i magasin og prøver ta lokke nogle prøver ud af dem. Straks videre til ganni.

Jaii! En mission.

Head and heels sagde ...

Og Ole Henriksen! Truth revealed super creme og Vitamin plus er også gode

(Og forstår nu bedre hvor alle mine penge forsvinder hen!)