onsdag den 13. juli 2011

Feriens første fuck ups

Blev stiv igår.
Bevares, det havde jeg faktisk fået lov til. Ferie and all.

Havde bare ikke gennemtænkt tømmermændene i dag, så sov lige til sidste øjeblik. Og så trillede jeg på tretimers kaffedate med Christina. I stedet for at pakke. Og gøre rent. Og vaske tøj.

Og så forsøgte jeg at melde min cykel stjålet. Men både politiet og forsikringen er UTROLIGT ligeglad med, at studentergave fra kvickly anno 2006, uden nedfældet stelnummer og til en værdi af 1500 fra ny er blevet stjålet i nattens mulm og mørke. (Eller en gang i løbet af de sidste 14 dage...?). Det kan jeg sgu ikke forstå. Nogen i Thisted eller omegn, der har en cykel billigt til salg?

Og nu tager jeg på Al Meza med Lise. For der må man tage sin egen vin med. Juhuuu! Men skal dog ikke drikkes direkte sidelæns i hegnet. For vi skal i biffen og se Hawwy Påtter.

Gu' skal vi så, han er herresej. Luk røven!

Og så skal Lise med hjem igen og sove bagefter..

Vi kan konstatere, at der heller ikke bliver pakket det store i dag. Men jeg har da købt to liter vat og to liter cola. Det skal man jo bruge, når man gør rent. Ing?

2 kommentarer:

Carina sagde ...

Anede ikke at vat købes i litermål

Trix sagde ...

Ved faktisk heller ikke, om det er målt i liter. Men det ligner to liter. Og Jeg tror sgu, at vat målt i vægt vil være en underskudsforretning?