mandag den 18. juli 2011

Søvnløs

Hvor skal vi få plads til sofaen?
Hvordan skal skabene stå?

Hvordan skal jeg komme til Århus med nøglen?

Jeg vil ganske givet være mere frisk til at tage stilling til alle disse ting, hvis jeg nu lægger mig til at sove.

Kan blive sååå irriteret på mig selv, over at jeg ikke bare kan lukke ned og sove igennem.

Den Sunde og Raske Fyr ligger og sover uskyldigt ved siden af mig. Han vågnede ikke engang af den sms, der lige tikkede ind. For helvede altså! (Hvor er jeg misundelig.)

Og lige dér. Mens jeg lå og kæmpede med søvnen, kom jeg i tanker om, hvad svensk mail jeg har modtaget for flere dagen siden, men ikke fattede meningen i, betød!

Den var fra plagiattjekkefirmaet som skolen benytter, og det var IKKE en bekræftigelse. Derimod var det en fejlmelding. fordi idiot Trix har trykket etellerandet forkert i den utroligt udførlige proces. Det kan hun dumpe på.

Haderhaderhader, hvis det skal koste mig min eksamen. Gæt selv, hvor meget sus i maven det giver at indse den slags en uge for sent kl 01 om natten.

Kan vist godt opgive at få nogetsomhelst søvn nu.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Noooo... Jeg håber virkelig, VIRKELIG at det nok skal gå! Jeg vil gå med fletning resten af sommeren for at krydse fingre(?!) for dig! :)

Trix sagde ...

Tak du, det sætter jeg sgu pris på. Fletning MÅ være de ultimative krydsede fingre.

Head and heels sagde ...

Gys!
Hvornår ved du, at det er ok?

Og kan du ikke benytte ventetiden til et indlæg, hvor du flasher alle de lækre ting, du forhåbentligt har trøstekøbt?