tirsdag den 12. juli 2011

Genaktivering af normal hjernehalvdel

Så er opgaven afleveret. Ikke nær så forløsende, som jeg havde håbet på. Men det kan jo skyldes den svingende kvalitet og det manglende overblik.

Men nu er der altså ferie! (Sorry, Citygirl. Men det ér der.)

Så derfor skal jeg:

Kontakte udlejer og aftale vilkår for fraflytning
Have vokset undervognen (Jamen, det skal jeg altså.)
Pakket 28 m2 lort ned. Jeg har foreløbig 5 kasser (Og to babser, de er ikke indregnet). Det føles ikke som nok. Men jeg er bare ikke macho nok til at hente dem selv?
Franarre min mor et mindre beløb til en gave til mig selv. Måske en bikini, eller en ny ansigtscreme. Kan ikke lide, den jeg har nu. Der er 'kaviar ekstrakt' i. Hvad fanden skal det nu betyde?

Jeg skal se Harry Potter med Lise.
Flytte sammen med Kæreste.
Til Frankrig.

Ironisk nok skal jeg det hele på lidt over en uge. Så meget for endelig at slippe for at stresse.

Men first is first, hvem skal man snave med for at få en fadøl hér?

3 kommentarer:

The CityGirl sagde ...

Hmm... så lad gå... Kun fordi det er dig!

Og jeg gav gerne en fadøl uden snav, bare fordi du har fortjent det ;-)

PS. Tillykke med at skidtet er afleveret! Godt gået!

Anonym sagde ...

Tjeløøøøkkkeeeeeee! Og så taler vi ikke mere om det! Vi er nogen der sidder med den der afhandling som bare ikke har en ende der er til at se foreløbigt...

Trix sagde ...

Stopdetdog: Er det helt skidt, må du til hver en tid se min ende. *gammelmandsgnæk*