fredag den 8. juli 2011

Totalforvirring

Okay. Er der nogen, der gider forklare hvorfor det pisøsregner i Odense, når jeg skal GÅ op til toget med leftovers fra Roskilde og den sidste uges spontanshopping på slæb?

Og hvad skete der i går? Jeg ved godt, den Sunde og Raske Fyr er sund og rask, men havde lige pludselig 5 gange så mange besøgende som på en almindelig torsdag i agurketiden - og jeg aner ikke hvorfor?

Det kan vel egentlig også være det samme. Men forvirringen sendte mig for første gang i et par måneder forbi min bloglovin'konto, hvor jeg så kunne trykke 'ja ja, jeg HAR læst det hele' og skynde mig videre, da det viste sig, at siden ikke indeholdt en forklaring på min momentale popularitet.

Vil bare lige påpege, at I bare har at blive hængende, ellers er der tyndskid i 7 år. Eller noget andet i den stil. Måske noget der klør. Jeg kan ikke tåle på den måde at være in den ene dag og så ude den næste. Så er afskumstilværelsen som hende der mest af alt blogger til sine venner sgu nemmere at leve med. Nå.

Fuck. Jeg skal ikke ud i det dér. Så ender jeg jo bare lige som dig, kaktusrumpe!

8 kommentarer:

Carina sagde ...

Omanne anbefalede dit indlæg på facebook. Jeg var selv inde og læse det 4 gange. Det er den skønneste historie efter og helt fantastisk skrevet. Tillykke med jer!
Jeg læste med før og jeg læser med efter.

Kan ikke vente til du blogger fra Thisted. Flyttede selv fra Kbh til Århus, og fik et kulturchok af en anden verden. Glæder mig til at læse om din oplevelse.

KH
C

Anne Lotte sagde ...

Jeg fandt dig også via O'Manne, i går.
Kan rigtig godt lide din skrivestil, og din humor. Jeg bliver klart hængende :-)
(kan heller ikke overskue alle de konsekvender du listede op ;-)

Anne Lotte sagde ...

PS. Bor også i Odense, og synes det er sjovt, når indlæg handler om steder man kender og måske selv har været :-)

Trix sagde ...

Du gør mig glad, Carina.

Trix sagde ...

Anne Lotte. Måske vi endda har været stiv i den samme bar?

Odense er sgu en dejlig by.

Carina sagde ...

Hey, jeg har også været stiv på boogies. Ca. 8 år i træk fra 1996-2003. Total favoritsted i Odense!

Anonym sagde ...

Hejsa :)

Jeg fandt dig også via O'Manne. Og smed jeg lige linket på min fb-profil også (og så at flere af mine venner delte det på deres.) Jeg er også med i dag. Selvom jeg hader dig en lille bitte smule for at få mig til at peppe min tro på noget, som jeg faktisk prøver at give en fuckfinger ;)))

Mange hilsener
Din nye læser
Sofie FH

Trix sagde ...

Sofie! Velkommen til.

Tror længe denne blog har manglet en Sofie. :)